Euroviisuklubi liittyy Cardskipperiin parin päivän sisällä.


Jäsenkortti älypuhelimessa

Jäsenmaksunsa viimeistään 20.3.19 maksaneet saavat SMS-viestin ja sähköpostin, että jäsen on rekisteröity systeemiin. Tämän jälkeen jäsenen on ladattava Cardskipper -sovellus. Tarkoituksena on, että appi ladataan SMS- linkin kautta. Seuraa sivun alareunassa olevia latausohjeita, jotka opastavat lataukseen ja kortin perusasetuksien määrittämisessä. Huomaathan, että jos linkki lähetetään toistamiseen, se on maksullinen palvelu klubille. Ne jäsenet, joiden jäsenmaksu on tullut myöhemmin kuin 20.3. saavat linkin myöhemmin keväällä.

Jos puhelinnumerosi ei ole voimassa tai se on virheellinen ja et saa SMS-viestiä, käytä sähköpostissa olevaa linkkiä, jonka avulla voit ladata kortin itsellesi.

Säilytä saamasi sähköposti, sillä siinä olevia tietoja käytetään apuna, jos kortti joudutaan uusimaan.

Kun appi on asennettu oikein, jäsenkortti sekä jäsennumero tulevat näkyviin. Samalla tulevat näkyviin viestit, jotka mahdollistavat kuvan lisäämisen korttiin ja esim. Euroviisuklubin yhteistiedot ja klubin logo.

Viestien jälkeen on myös ”Add an ID photo to your card”- asetuspainike. Klikkaa linkkiä ja sen jälkeen ”Upload picture” Lataa kuva. Yksinkertaisten ohjeiden avulla voit ladata kuvan korttiin. Jos aiot käyttää korttia jäsentunnistautumisvälineenä, kuva on ehdottomasti ladattava korttiin. Kuvan tulee olla ”passikuvamainen” eli sellainen että henkilö on selkeästi tunnistettavissa kuvasta. Kaikki kuvat tarkastetaan ja sopimattomat poistetaan. Kuva ei välttämättä tallennut, jos kaikkia henkilötietoja ei ole täytetty. Skrollaa ylös ja tarkista tiedot.

Kuvan lataaminen muissa klubeissa on sujunut lähes moitteetta. OGAE International ja Cardskipper pyrkivät vielä ratkomaan pieniä ongelmia joita kuvien lataamisessa on ollut.

 

Jäsenkortti ilman älypuhelinta.

Uudet kortit on suunniteltu toimimaan älypuhelimessa. Jäsenet, joilla ei ole älypuhelinta tai eivät ole antaneet puhelinnumeroaan, voivat ladata applikaation netissä tietokoneelle ja sitä kautta on mahdollista printata jäsenkortti. Tämä prosessi on hieman monimutkaisempi. Klikkaa oheista linkkiä (englanniksi) ja noudata ohjeita.

https://www.cardskipper.com/support/i-have-not-a-smartphone/

Ongelmatapauksissa ota yhteyttä info@euroviisuklubi.fi ja yritämme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti. Voit myös laittaa Euroviisuklubin FB-sivuilla olevan Cardskipper-ilmoituksen kommenttikenttään ongelmasi ja saada näin apua muilta käyttäjiltä.

************************************************************

OGAE Interntional will be loading your club on to Cardskipper in the coming 48 hours.

Instructions for loading the app in the end of this page. 

The members will receive an SMS and an e-mail.  Ideally, the members should load the app from the SMS.  All the members need do is follow the instructions contained in the text message.  This will guide members through loading the app and setting up their card.

Please remember that if OGEA International needs to send the SMS again there will be an additional charge.

If members have not provided a valid mobile phone number, they will need to use the email which will include all the information needed to load their card.

We recommend that members save the email as it contains their credentials that can be used to restore their card if necessary.

If members set the app up successfully, they will see their membership card with their new card number.  They will also see some messages below the card including one to allow them to add a photo.

PHOTOS

Once members have set up their card, they will see welcome and contact messages from your club with the club logo.  If they scroll through the messages, they will also see an option to “Add an ID photo to your card”.  Members should follow the link and then go to “Upload picture”, this will allow to add a photo by following the simple instructions.  They must add a photo if they are to use their card as proof of membership.  Members must load appropriate pictures similar to those required for passports.  Photos will be reviewed any unsuitable ones will be deleted.

The photo may not save if all the personal data has not been completed.  If any members are having trouble saving a photo they should scroll up and check that all the required fields have been completed.

NB: There has been some minor difficulties with the photo upload function.  These have mainly been fixed but there are still some issues with iPhones where photos may not crop correctly or may be slightly distorted.  OGAE International is working with Cardskipper to get this fixed as soon as possible.

CARD WITHOUT A SMARTPHONE

The new cards are designed to work on a smartphone.  Members who do not have a smartphone or who do not provide a phone number will be able to load the application on their PC and they should then be able to print their membership card, but the process is a little more complicated.

For those who want to create their card on a PC, they need to follow procedure set out here: https://www.cardskipper.com/support/i-have-not-a-smartphone/

If there is any issues, please contact info@euroviisuklubi.fi or leave a comment on Euroviisuklubis Facebook page,  Cardskipper – posting.

*********************************************************

Instructions Finnish
Instructions Swedish
Instructions-English